PACJENT MA PRAWO DO :
- ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH ODPOWIADAJĄCYCH WYMAGANIOM AKTUALNEJ WIEDZY MEDYCZNEJ
- INFORMACJA O SWOIM STANIE ZDROWIA
- ZACHOWANIA W TAJEMNICY, PRZEZ OSOBY UDZIELAJĄCE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH,INFORMACJI ZWIĄZANYCH Z PACJENTEM, W SZCZEGÓLNOŚCI Z JEGO STANEM ZDROWIA
- WYRAŻENIA ZGODY ALBO ODMOWY NA UDZIELENIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
- ZGŁASZANIA DZIAŁAŃ NIEPOŻĄDANYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- POSZANOWANIA INTYMNOŚCI I GODNOŚCI W SZCZEGÓLNOŚCI W CZASIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
- DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ DOTYCZĄCEJ STANU ZDROWIA ORAZ UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
- ZGŁOSZENIA SPRZECIWU WOBEC OPINII ALBO ORZECZENIA LEKARZA
- POSZANOWANIA ŻYCIA PRYWATNEGO I RODZINNEGO
- OPIEKI DUSZPASTERSKIEJ
- PRZECHOWYWANIA RZECZY WARTOŚCIOWYCH W DEPOZYCIE
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Praw Pacjenta:
ul. Młynarska 46; 01-171 Warszawa, www.rpp.gov.pl
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
bezpłatna infolinia: 800-190-590 czynna w godzinach 08:00 - 20:00